PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

merindui~







assalamualaikum wahai pembaca-pembaca sekalin. oh dan seloamat sejahtera bagi bukan islam. jadi macam mana ? okay ke blog baru ni ? okay la kan .... kali ini sams lebih memilih untuk menjadikan blog sams lebih simple tapi tetap 'gojes' so cane cane ? not bad la kan ? well i know... haha...
eh kenapa sams boleh ada kat depan pc sambil taip banyak-banyak ni ? bukan ke sepatutnya sams tengah berkawad kat padang dengan kengkawan.. ai ceyh ceyh.. yang sebenornya sams dah officially keluar dari kem dahn sudah diberikan pelepasan pihak kem untuk sams sambung belajar. alhamdulilah. dapat UiTM.
perasaan ? seminggu awal tu sumpah sams rasa macam nak balik rumah rasenya. dalam hati ni meronta-ronta rasenya. tapi lepas tu seronoknya jangan cakap la. sampai nangis-nangis nak tinggal kan kengkawan kat sana !

kepada geng 6 jahanam make sure korang dah 'jahanamkan' geng-geng yang lain.. bhahahaha... aku tahu korang mesti rindu aku kan ? sumpah aku pun rindu kat korang . buka mesej tengok nama korang, buka gambar nampak muka korang... aishh... tipa-tiap hari sams nyanyi lagu teman sejati. rindu punya pasal. bila korang nak balik sini weyhhh... huuhuuu... nnt kita lepak kat time square keyh. macam yang dijanjikan. rindu sangat nak kene denda sama-sama ! lepak kat dewan makan sambil izzah ngorat huhu kan , .... hahaha... gatalnya.. pergi surau sama-sama , tidur dalam surau sama-sama , pergi koperasi sama-sama.. kaki jalan kan ? tapi itulah kita.. si 6 JAHANAM. aku pasti bila korang buat aktiviti korang pandang tepi mesti takkan ade aku yang paling kuat menjerit support korang kan ? jangan sedih-sedih tau.. aku sentiasa doakan korang kene dera kat sana.. bahahaha.. tak lah... gurau je.. kim salam kat bapak hantu raya keyh, aku rindu die cakap 'hotakk diew' bhaha.. huhu.. oklah banyak sangat dah airmata ni. basah dah keyboard ni. yang pasti aku sayang korang sume si 6 JAHANAM !

fuhh habis sudah luahan rindu sams. baiklah korang pembaca semua. sams nak ingatkan. bersahabat itu biarlah beribu. ingat ! sayangi rakan korang kerana suatu saat kita susah pasti akan adanya mereka :)

No comments:

leave your link here :D