PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

bermula yang terakhir.

salam

harini hampir 4 hari menjejakkan kaki dekat shah alam kerana in sha Allah merupakan tahun terakhir bagi aku. lepas ni nak jadi apa aku lepaskan pada takdir. aku malas hendak fikirkan sekarang kerana kecelaruan aku terhadap final project ni.

kali ini lebih kepada dunia aku sendiri.
roomates semua junior,
tiada lagi pekikan jam loceng manusia,
tiada lagi ketukkan maut dari member-member,

semuanya padah berpisah , jauh sangat-sangat. apakan daya, itu takdir tapi bukan bermakna aku tak peduli. aku macam mana pun susah sikit nak lupakan orang yang pernah muncul dalam hidup aku. aku akan gagahkan minda aku untuk ingat. baik buruk seseorang tu ke aku tak peduli aku tetap ingat tapi bagaimana aku akan mengingati seseorang tu hanya berdasarkan impak yang dia berikan pada aku.

so, back to the main topic, aku punya sem ni kira hardest sikit lah barangkali kedatangan puasa tidak lama lagi. lepas itu campur cuti raya, cuti sendiri. macam-macam cuti la. hmmm. gagahkan aku punya diri. bukan senang nak mengenggam segulung diplomakan. apa-apa pun doakan aku buat yang terbaik untuk last sem aku ini, in sha allah, allah akan balas jasa korang. chaww




No comments:

leave your link here :D