PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

sebuah kedukaan :,)


IZINKAN SAMS MEMBUAT LUAHAN HANYA CORETAN SEKADAR LUAHAN.. (menerima kritikan)


sebuah duka hanya boleh ditafsir dikala hati menangis kesedihan ,

dikala luka menjadi parah ,

dikala jiwa bergelora,

dikala malam kian pekat.

sebuah duka sukar diramal.

ketentuanNya tiada siapa dapat diduga ,

kedukaan datang bila kesedihan,

kedukaan hilang bila kegembiraan.

apakah ianya sekadar datang dan pergi ?

apakah ini dinamakan beban yang ku alami.

izinkan aku meratapi keluhan kedukaan ini,

yang hanya bisa ditafsir dari muka lesu ini.

saat indah terasa bersilih duka.

apakah ini selamanya harus ditanggung ?



biarkan......

biarkan aku bersama duka.

ku tahu ada sesuatu kesempurnaan di dalam dirimu.

masakan aku menyukaimu...

saat mata termenung tajam ke arah mataku,

menyatakan jutaan cinta dan sayang,

sukar diramal,

sukar dihindari,

sukar diselindungi,

namun ianya hanyalah sementara yang digantikaan kepedihan selamannya..



ku tahu...

jauh disudut hatimu menyintai dia bukan diriku.

dalam waktu hibamu adanya dia,

dalam waktu duka hadirnya dia,

seorang insan jauh lebih bagus dari diriku yang lemah ini.

ku tahu...

ini mahumu..

tak mengapa,

dalam sebuah kedukaan ini,

izinkan aku bersendirian,

izinkan aku dengan waktu terus bersama,

hanya aku dan waktu untuk melupakanmu :,)

izinkanlah.....

maafkanlah....

sayangku selamnya......


YESS... NI ADALAH SEDIKIT SEBANYAK KISAH SILAM SAMS. SO YOU GUYS READ YOU GUS JUDGE IT LA... TAK KISAH, MENERIMA SEGALA KEKRITIKAN :)


SALAM.... KBHAIII !!

No comments:

leave your link here :D