PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

dating with my sweetheart

assalamualaikum (jawab tau) hahaha.. well harinie dah masuk 7 hari bercuti, haha.. lepas outting PART 4 syila dah tak pergi mana-2 dah, letih la. so just rest kat rumah je.
well this doen't mean syila tak keluar the whole week okeyh.
hahahaha.... okeyh-2 thankz sebab reminds me about SPM, tapi lepas cuti dah tak boleh keluar mcm ni lagi. duduk rumah la gamaknya.
so, why not just let syila having a fun with my holiday keyh..
back to main topic, last few day, tak ingatlah... rasenya hari jumaat last day sekolah kot, syila pergi tengok wayang with aliah. my only besties in this world, kan darl :)
actually , rancangnya all my lovely frends nak ikut, but then, dorang ada urgent case, hal masing-2, so, what can i do, ticket dah book, so pergi jerlah dengan aliah.
oh lupak lagi, movie yg kitaorg tengok ialah KaraK, perghhh, yg penting shahir. hee~~
best la cerita nya, KRU kan yang buat, jalan ceritanya BAPAK MENARIK DOHH,
but, before that, syila pergi breakfast jap kat mc donald, hee~~ lapar dohh~~
so enjoy with my photos :
yummy... yummy... haa... dah terliur dah ??
hahaha...
my besties, best dress darling :)
ticket kami, i ter-collect awal owh, half minute before show, sorry, salah tengok jam
haiyak... mcm mana nie :)
well, even tak ramai ber-dating sekali dengan kitaorg untuk tengok movie, i'm still having a lots of fun with her. survey sini, survey sana, merayau sana, merayau sini. hee... seronok, seronok, seronok.
okeyh, sampai disitu saja cerita saya outting dengan my lovely besties, thankz for giving me sweeties memory .
----->petang baru balik. enjoy giler<-----

No comments:

leave your link here :D