PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

saya join contest lagi :)

hey readers. hah ! ce tengok ce tengok , yeah.. pandai.. syila join contest mata paling KEBABOM !
walaweyh ! bnyi nya pon memang gempak ah. ok. contest nie bertujuan melihat mata sapa yang paling kebabom la. korang kene like sini lepas tue like lah. so nak keterangan lanjt korang check this one out


okeyh. so dengan lafaz bismillah, here we go :



and my second picture :



third one :

mata saya !


the last one !

nak cer sikit :
yuppp ! mata i original punyer.
warnanya coklat !
before this i pakai contact lens.
but ramai frends i cakap better i biar mata i ori PUNYER.
betol ! zoom la kalo tak caya.
alhamdulilah dengan anugerah-NYA
saya memiliki mata yang sehingga mereka memanggil saya
"si mata bulot"
so hopefully menang la kan ? kan ?

so saya tag kat ini punyer budaks :
P/S : sis , if anything please leave ur comment at my cbox or
my comment at the end of last post. thank you :)
(buat muka paling manis sekali)
dah baca pandai2 la like sini

No comments:

leave your link here :D