PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

cinta kami terlarang.

DIREKA KHAS PADA MALAM HATI YANG LUKA,


pertama kali aku berjumpa dikau
ku yakin engkau pertama tiada akhirnya
percintaan kita indah belaka
tapi semuanya bagai telur di hujung tanduk sahaja
kau aku berpaling muka
tanpah arah tujunya
kerna cinta kita terlarang oleh ibu bapa
barangkali kita tiada jodohnya
tak mengapalah wahai kasih
mungkin suatu hari kata ibu bapamu benar belaka
pergilah kau jauh dari jiwa raga
jangan pernah tanyakan mengapa
kerna jawapan hanya ada padaku sahaja

benci aku, menyampah pada aku, berpalinglah dari aku
aku kan terima segalanya
kata mereka benar sayang
ikut kata mereka
patuh pada mereka
serta akur pada mereka
biarkan ku membawa
cinta kita
jauh dari dunia
biarlah sampai syurga......

No comments:

leave your link here :D