PERINGATAN ! SILA HORMATI BLOG SAYA !

count ! count !

apakah ini ?

dear blog,
hurm....
hari2 yg penuh tangisan airmata.
kejadian yang tak disangka2 banyak sangat berlaku
persahabatn,percintaan,pertalian dan segala per,
airmata dah kering untuk ditangiskan lagi.
persahabatan...
sejauh manakah nilai kesejatian mu???
semuanya gara2 5 suku kata tuelah..
apa yang harus syila lakukan lagi pun tak taulah..
segalanya menjadi blank !
hendak dimarahkan, kawan,
hendak dimakikan, kawan,
hendak dibelasahkan, kawan...
apakah jawapannya cuma berdiam sahaja?!
tolonglah !
tapi sekiranya kamu benar2 jujur pada saya, insyallah, perkataan
"aku"
pun akan susah kuar dari mulut.
KEJUJURAN yg dikehendaki dlm persahabatan.
saya sanggup menahan malu, menahan marah,menahan makian
berkawan dengan kamu, tapi?
pabila diminta untuk korbankan sedikit untuk saya..
pernah kamu relakan?
malah dibalas dengan cacian, marahan, segala2nya..
bukan itu yang saya pinta tapi
HANYA SEDIKIT "SIFAT FAHAM"
dlm diri kamu....
susah ker ?
-________________________-
~~~~~~~~~~~~~~
caption :
jika perlukan pengorbanan, saya pasti lakukan..

No comments:

leave your link here :D